Salt Sydsveriges årsmöte 2019

Betaniakyrkan
Betaniaplan
Malmö

Välkommen till Salt Sydsveriges årsmöte i Betaniakyrkan Malmö!

Varför årsmöte?

Salt Sydsverige vill att barn och unga ska få lära känna, komma till tro på och följa Jesus Kristus. Därför ordnar vi läger och andra evenemang. Eftersom det är barn och unga i Skåne och Blekinge som ÄR vårt distrikt ”Sydsverige” är det viktigt att de lokala Saltföreningarna samlas en gång per år för att bestämma vad vi ska jobba med och även bestämma vem som ska sitta i styrelsen. Salt Sydsverige önskar att årsmötet görs på ett begripligt sätt för barn och ungdomar så att de kommer hem mer redo och inspirerade att engagera sig i Salts arbete.

Vem får komma?

Alla är välkomna men endast Saltmedlemmar som är ombud (representanter från en lokal Saltförening) har rösträtt. Notera: har du varit på ett av våra läger är du medlem i Salt Sydsverige.

Glöm inte att få med påskriven fullmakt för varje medlem som kommer.

Vad händer under dagen?

Dagen kommer ungefär att se ut så här:
15.00 Välkommen Salt Sydsveriges årsmöte
17.00 Kvällsmat
18.00 Gudstjänst
Glasscafé

Hur anmäler jag mig?

Du anmäler dig nedan.

Kostnad?

Dagen kostar 50 kr och då ingår kvällsmat.
Betala gärna via Swish: 123 354 77 91

Varmt välkommen!

Klicka här för att se årsmöteshandlingarna
Klicka här för att ladda hem fullmakten

Anmäl nedan:

Ditt förnamn (obligatorisk)

Ditt efternamn (obligatorisk)

Adress (obligatorisk)

Postnummer (obligatorisk)

Ort (obligatorisk)

Födelsedata (obligatorisk)

Telefon (obligatorisk)

Epost (obligatorisk)

Specialkost

Vi kommer att ta bilder under dagen som kan komma att användas på Salts och EFS hemsidor och sociala medier samt trycksaker. Godkänner ni att bilder kan komma användas för sådant syfte?(obligatorisk)
JaNej

För att anmäla dig till denna dag behöver du vårdnadshavarens tillstånd. Genom att anmäla dig och betala avgiften ingår du ett avtal med Salt och EFS om att komma under dagen. Avtalet ger Salt och EFS rätt att spara dina personuppgifter enligt GDPR i syfte att kunna ge dig information om denna dag och kommande liknande verksamhet som Salt/EFS bedömer är i ditt intresse men även för att kunna hålla kontakten med dig. Vi delar även uppgifterna med studieförbunden Sensus/Bilda vid behov. (obligatoriskt)
JaNej

Övrigt som kan vara bra för oss att veta

En bekräftelse kommer till dig genast om anmälan gått bra. Tänk på att den kan hamna i skräpposten!